אמסלם מחריף את הטון: "מיארה – האדם המסוכן ביותר במדינה"

    אתר קול חי 1 Comment on אמסלם מחריף את הטון: "מיארה – האדם המסוכן ביותר במדינה"

    השר אמסלם במתקפה על היועמ"שית: "הבן אדם הכי מסוכן היום במדינת ישראל"

    צילום: Miriam Alster/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מעל בימת הכנסת: השר דודי אמסלם תקף היום (רביעי) בחריפות את היועצת המשפטית לממשלה ואמר כי היא "האדם הכי מסוכן במדינת ישראל" וכי היא מהווה "נזק ביטחוני" ו"סכנה ממשית ליציבותה של ישראל דמוקרטית". עוד אמר אמסלם: "אנחנו צריכים להזיז אותה משם כבר אתמול".

    וידאו: ערוץ הכנסת
    צילום: Miriam Alster/Flash90

    יו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ תקף בתגובה: "במדינה מתוקנת אמסלם היה מפרסם התנצלות או מפוטר, אבל בממשלת הקיצוניים של נתניהו, ההסתה והתרת דמם של שומרי הסף והפיכתם לאויבים – הפכו לשיטת עבודה. ‏מחזק את היועמ״שית וקורא לה להמשיך למלא את תפקידה ללא מורא".

    ראש האופוזיציה יאיר לפיד: "היועמ״שית מוגדרת היום בידי השב״כ כמי שנמצאת בדרגת האיום הגבוהה ביותר. אם תהיתם למה – הנה התשובה".

    התנועה לאיכות השלטון הגיבה: "דוחים בשאט נפש את דבריו המסוכנים והנלוזים של השר אמסלם, וקוראים לראש הממשלה להתנער מדבריו לאלתר. פעם אחר פעם מנסה השר אמסלם לפגוע בשומרי הסף של מדינת ישראל- הדרג הפקידותי והמקצועי בשירות המדינה, והכל תחת איצטלה אידיאולוגית. התנהלותו נגועה בשיקולים זרים והיא זו שפוגעת במדינה ובביטחונה – לא היועצת המשפטית לממשלה. התנועה קוראת ליועצת המשפטית להתעלם מדבריו ולהמשיך לשמור על הדמוקרטיה הישראלית מול אלה הקמים עליה לכלותה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כמה שאתה צודק אמסלם
      אין עליך
      אתה דובר ישרה ואמת
      אתה מציף את כל הזבל של השמאל
      החוצה